Magazinul unghiilor perfecte mi-a daruit acest cadou



         Desi am primit de cateva zile acest minunat cadou din partea Ioanei , nu am reusit sa il postez.Recunosc am fost foarte uimita de ceea ce am primit cadou si foarte incantata  abia astept sa le folosesc. Dupa cum vedeti si in pozele atasate mai sus am primit :

*Nic`s Sticks by OPI ;
*Pila ;
*Pensula nail art ;
*Luciu de buze Golden Rose ;
*Benzi pentru French ;
*Nail Accesory 3D Nail .

    Pentru cele ce isi doresc sa isi achizitioneze aceste produse minunate  si multe alte produse nu trebuie decat sa intrati pe bannerul de pe blogul meu sau puteti intra aici :

Iti multumesc Ioana pentru acest cadou minunat !




0 comments:

Trimiteți un comentariu

Thanks For Stopping By, Andreea !

Un produs Blogger.

© Freedom Of Choice, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena